Formula Duit Keras

OTAK-OTAK & SATA..CALL 017 248 8034JANGAN TUNGGU LAGI...NIKMAT LAZAT ENAK CALL 019 2693974

Thursday 10 May 2012


Pertama kali nak join PD Pesta Air ini aku rasa bagai nak rak, yelah...gempak je aku dengar sana sini...ape agi keluar lak pasal Artis datang wat persembahan di sana., bertambahlah teruja aku...huhuhu 

 Ini le photo terbaru dari aku utk blog aku yg agak lama jugak aku tinggalkan...ye le sibuk bukan main konon...heheehhe.
Aku baru je selesai mengikuti PDnya festa Air...ini le yg aku jual,tapi sedih juga le kali nie,...penatnya terasa sampai nak pandu balik pun aku dah tak larat..nasib le ada R&R sepjg highway yg disediakan oleh Pakcik PLUS..ada gak le tempat aku melelapkan mata.....jom tido le....
Sebenarnya agak boring sikit berniaga kat PD nie, ini le pertama dan terakhir aku rasa aku nak wat duit kat PD...bukan tempat rezeki aku kot kat situ...hehehe....tapi itu le pengalaman yg penting tuk ku agaknya...

Tengok le keadaan nie...nie kira awal pagi, tak le awal mana jam 10 pagi sepatutnya dah ramai yg dtg berkunjung, tapi..heeeemmmm..kosong je le...nak wat camner..itulah kenyataan.


Orangramai datang hanya pada malam konsert dibuat.wahhhh..ramainya tengok konsert bukannya ramai tengok jualan kami...biase le tu....


Apa yg aku dapat dari PD hanyalah sebuah kenangan dan pengalaman, aku rasa itu sahaja yang aku dapat dan itulah nilai keringat aku di PD...Pesta Air..2012.Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...