Formula Duit Keras

OTAK-OTAK & SATA..CALL 017 248 8034JANGAN TUNGGU LAGI...NIKMAT LAZAT ENAK CALL 019 2693974

Saturday 7 April 2012

Indahnya Karnival Sambil Menjamu Otak-Otak Dan Sata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Salam wahai kawan dan rakanku...


Aku agak bosan nak cari story apa?..heheheh...last aku bok je tajuk tu le..ko org tgok je..Jamu Otak-Otak dan Sata...sebab nie je produk aku promote dalam blog aku nie, aku berkemungkinan besar akan memasuki karnival  Sukma 2012, tapi utk kawasan Bentong aku terlepas..yelah aku penat pas ikuti karnival iktiraf di kl minggu lepas..jadi minggu seterusnya ke Bentong...mana tahan badan..lengguh..pasal tu le aku tak masuk kawasan bentong nie, kali nie aku nak masuk bermula Raub Pahang pada 12.4.2012, pekerja aku pun dah standby dan anytime bole follow  je.


Otak-Otak Kak..Sata Kak...suara nie kuar kalo ada yang lalu..hehehe..
Pasal nak menjamu otak-otak dan sata, aku harap ko org datang le ke gerai aku di Raub nanti..jamu le puas2 ye...tapi kali ini aku bukan sahaja menjamu ko org dengan produk aku yg satu tu, tapi kali ini aku bakal melangkah setapak ke depan dengan menyediakan NASI BERLAUK.....ini sahaja yang menguntungkan kalo aku imbas kembali saat aku ikuti karnival2 sebelum ini, sebab tu aku dah bersiap dengan pekerja yg boleh memasak dan merancang bab-bab makanan yang istimewa supaya pelanggan bole menjamu selera..heheheh..macam jamu selera hari raya lak...tapi kat gerai aku jamu selera sambil membuat bayaran..hahhaha..biasa le bab niaga nie.......membeli dan menjual ..mean ..memberi dan menerima duit perkara biasa.......xbetoi..tolong betoikan ayat aku pakai nie..hahahha....tolong..tolong...ye!!!


Aku rasa rugi sebab tak ikuti kawasan Bentong, tapi tak apa..hope rezeki aku dipermudahkan di kawasan lain dinegeri pahang nanti...


Ingat kalo ko orng pergi ke raub singgah ke gerai aku sambil menjamu mee goreng mamak.....hehehe...rakan kongsi aku mamak.....kita 1 Malaysia..tak salah aku rasakan aku wak cam nie....ko org gak yang kenyang dan dapat rasa masakan mamak masa karnival nanti.....Nasi Goreng Cina, Nasi Goreng Kampung, Nasi Goreng Belacan...ada macam-macam lagi yang aku rancang..tapi yg mana boleh di buat aku masuk le....ko org tunggu depan gerai aku je dan order apa yg ada...nyaaaaaaammmm....makan..!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...