Formula Duit Keras

OTAK-OTAK & SATA..CALL 017 248 8034JANGAN TUNGGU LAGI...NIKMAT LAZAT ENAK CALL 019 2693974

Thursday 5 April 2012

Cerita Tentang Karnival Aku Ikuti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Salam wahai sahabat blog...sudi-sudi le datang melawat blog aku nie ye..


Sejak akhir-akhir nie acara-acara karnival atau apa2 festival menjadi kegilaan aku, yelah saja nak wat gempak dan penatkan diri..heheehe..bukan apa hobi baru mencari duit dari perniagaan, baru boleh ukur kebolehan sendiri kan..baru tau rasa macam mana nak jadi bos..w/pun bos kecik..hehheehe..baru tau rasa camner keluar modal...camner rasa duit untung..camner rasa makan gaji dari titik peluk sendiri...wow..hebat...tapi amat berbaloi...





Karnival 1Juta Belia
Aku Balun Pulun Habis Ulam tu...!!!
Karnival 1 Juta Belia
Aku Masuk Pertandingan Makan Ulam..hehehe..
nak tercekik pasal nak menang hahahaha




Karnival 1Juta Belia
Tengok..aku menang 1st prizes!!!




Inilah Produk Aku - Minuman Balang, Tin Dan Botol
Tapi inilah kali terakhir aku niaga produk air nie..tak larat beb..penat gile...hehehehe




Ini Produk Jagung Kukus Manis Aku
sampai sekarang pun aku masih pertahankan produk nie..




 Bermulalah produk baru aku bila aku mula berkarnival..hehehe..maksud aku bila je aku join gerai-gerai karnival aku masukkan produk OTAK-OTAK, SATA DAN OTAK-OTAK GULUNG....ramai yang belum pulun makan jom ikutilah perkembangan dan pergerakan karnival...kalo jumpa produk otak-otak nie...datang le try tau....


Produk Otak-Otak, Sata & Otak-Otak Gulung
Karnival Wow Di Putrajaya

Tapi kepada sesiapa yang nak wat apa-apa sahaja seminar atau kenduri kami juga menyediakan khidmat memasak dari rumah atau di tempat kenduri ko org tau....ko org call je aku....tak pun kalo ko org ada kekawang nak wat parti atau apa je aktiviti bole je try produk nie..sambil santai2 berparti atau berseminar tu..makan le produk otak-otak...legak sikit kepala otak..pas dengar seminar ...hahahhahaha



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...