Formula Duit Keras

OTAK-OTAK & SATA..CALL 017 248 8034JANGAN TUNGGU LAGI...NIKMAT LAZAT ENAK CALL 019 2693974

Thursday 5 April 2012

Kenangan Manis Dan Pahit Join Karnival

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Aku rasa aku patut gak kongsi kenangan menggamit kalbu semasa join karnival dgn penganjur nie. Ada gak wat aku nak nangis ada gak wat aku gembira sakan. Tapi itu le asam garam berniaga kot..tapi kalo ikut fikiran aku..mana mungkin kot..hehehehe...penganjur kekadang tu berlebihan menjual harga tapak gerai dgn harga yang amat tak berbaloi dengan pengunjung yang dtg membeli produk yg kami jual, mula terasa tak adil, masa jumpa nak urus tapak cakap meletop-letop org datang..tengok-tengok...AMBIK KO!!!!...dah duit sewa pun tak dapat apalagi duit modal barang yang nak dijual.


Tragedi ini berlaku kat aku masa karnival jom heboh kat bukit jalil...adoiii....orang main lalu je kat gerai aku, dah le gerai tu di letak kat stadium hoki je...memang tempat laluan..tapi tu le namanya tempat lalu orang ramai....memang org lalu je..dah yang singgah membeli....paraaaaah!!..sabaaaaaar!!!.cuma aku nie tak de amik photo masa karnival jom heboh kat bukit jalil.Tengok kat karnival 1juta belia...hehehee...aku siap masuk pertandingan..yelah pasal aku free je xde yang wat aku sibuk melayan pelanggan kat gerai aku...dari aku dok sampai mata aku ngantuk baik aku wat join je aturcara penganjur.....hampehhhh karnival tu wat aku..dah le masuk dan set up barang penat apalagi kemas ...adoiii...nak patah pinggang....kalo masuk banyak tak terasa penat tau.....runggutan perniaga masa karnival nie sampai masuk TV, suratkhabar dan ruang majalah.com.....macam2 lagi le..cuma aku merungut dalam hati, depan kekawang dan the lastest kat blog aku nie..yelah sejak aku mula memblog...Banyak agi sebenarnya kisah kerugian join karnival yang lebih merugikan aku..tapi malas le aku nak cerita lebih....baik aku cerita yang baik lak..hehehhe

PRODUK AIR MINUMAN
Sekarang dah tak buat
Aku senyum lebar masa MALAYSIA lwn INDONESIA....memang malaysia menang waktu tu..tapi aku bukan je hapi kerana malaysia menang tapi aku hapi sebab perniagaan aku jugak meletop waktu tu....sampai bekas duit aku tak muat nak letak duit dah.....BERBALOI-BALOI..hehehehehe...Aku waktu tu biasa le meniaga AIR BALANG, TIN DAN BOTOL...jenama aku jual F&N dan Season...bestnya waktu tu, pekerja aku yang indonesia macam benggang je bila indonesia kalah...tapi aku tak kisah pun..yang aku kisah kalo dia org hilang waktu ramai pembeli membeli air kat gerai aku.....mula le aku angin....nasib baik le aku ada bok ramai pekerja masa tu, yelah siap pasang utk RAMBO air sampai stadium...hehehehe...aku jaga kat main gerai ......penat, lenguh, hapi dan macam2 ada...macam masakan TIGA RASA...heeheheheheee.....


TAPI....sekarang aku dah tukar produk...hehehhe...SATA DAN OTAK-OTAK....aku mula seronok pulak jual makanan berasaskan ikan yang dikeluarkan oleh rakyat malaysia dan dibuat oleh bumiputera serta ditanggung halal.....sedap..nyammmmm!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...